zaterdag 14 maart 2015

Fout

Net toen ik in de keuken gerommel met de afwas, zag ik het bericht dat nicht Merie vandaag naar een fout feest ging, met foute muziek en zich afvroeg wat aan te trekken. Fout outfitje natuurlijk. Ik realiseerde me dat ik honger had. En geïnspireerd door nicht Merie besloot om een foute lunch te maken. Maar eerst manlief helpen met afdrogen. Met rommelende maag. Ach, het duurde toch even. Hieronder het resultaat.
Lunch 14 maart:
Loempia's: plaatselijke super. Thee: 1x Ceylon, 1x Zwarte thee(kerstpakket Catharina Ziekenhuis) Kop en schotel: Tafelaar Roermond, bordjes: privébezit, tafellaken: batik, Koninginnedag 1999 2,50 euro, privébezit. Yoghurt: Jumbo, evenals ketjak manis, honing en loempiasaus. Fout kan dus heel lekker zijn! Wat moet een mens anders op een koude, sombere lentedag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten