zaterdag 14 maart 2015

Doorstart

Is het een nieuw wasmiddel? Of een merk e-bike? High tech-hebbeding? Nee. Dan moet het wel ontbijt-cerials betreffen. Of een tijdschrift. Nee, het is simpelweg de titel van mijn vernieuwde blog. Na verwoede pogingen mijn ouwe blog bij te werken, merkte ik dat ik er niet meer in kwam. Op de een of andere manier had ik iets fout gedaan.
Nu zweeft mijn ouwe, vertrouwde blogje rond, als een losgeslagen ruimtestation in een onmetelijke kosmos tussen planeten en sterren. Ik kan er niet meer aankomen, er is geen contact meer mogelijk met het thuisfront. Niks meer te veranderen, niks meer aan toe te voegen. Tis jammer, maar het is niet ander. Dus vandaar....vol goeie moed nu verder. Want ik merkte zonder meer dat ik het miste. Het schrijven, de dingetjes die me raakten en die ik wilde delen. Dat riep frustratie op en gedoe.
Op deze zaterdagochtend komt daar een einde aan. Vandaar Brimbo! Hopelijk geeft het net zoveel plezier aan de gebruikers als aan mij als schrijver! Daar gaat ie dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten